17. Prvý jarný oheň T.O. Rowers  Modra 16-17.5.2009

Ráno o 7.00 sme vyrazili Hary a ja na 17. Prvý jarný oheň, ktorý robili kamaráti  z T.O. Rowers  Modra 16.-17.5.2009 pod Homolou. Ráno bolo zamračené, len pršať a pršať, ale držalo sa. Nabrali sme smer z Budmeríc na Píly /220mnv/ a vošli sme do hája. Na horárni sedel páv. Robil kohúta a škriekal, že je ráno.
Pokračovali sme ďalej na Zochovú chatu cez Zajačí jarok a Komárku. Nad Zajačím jarkom Hary zbadal krásny syrovec a už ho videl v guláši. Na Zoške sme si dali pivko  a potom sme sa chceli okúpať /na vlastné nebezpečenstvo /, ale nebolo vody.
L Vraj narobili z nej sneh, tak reku si aspoň  zalyžujeme, ale nakoniec ani toho nebolo. Tak sme pokračovali smerom na Homolu. Fučalo a z výhľadu nebolo nič.
Odtiaľ sme zbehli okolo Troch jazdcov a boli sme na fleku. Zvítali sme sa s kamarátmi, ktorí tam boli a potom sa začala pripravovať pagoda a variť guláš /sójový s fazuľou/ . Poobede začala zábava. Rozhodca Dancúľ nás povolal k streľbe z fundy na smaltovaný hrniec. Bolo aj zopár zásahov, ale viac šlo raz vedľa, potom zase mimo. Ostrostrelcom sa stal Miro z Gidry. Súťaž v prepaľovaní špagátu tromi sirkami vyhral Jožo z Vysokej, potom nasledoval hod s polenom, /to vyhral Gery z Modry/, ale najlepší bol
dekomlát /vyhral ho tiež Gery/. Tam sme sa nasmiali! ... Hary mi stúpil na prsty na ruke, až som mu pekne poďakoval J .... a zábavu zakončilo  jedno vyskočené rameno a museli sme kamarátovi zaželať šťastnú cestu do špitálu. Ráno bol už nazad ... trošku omotaný

Pokyn na zapálenie ohňa dal šerif Higiš  o  20.00hod. a potom sa už len spievalo a hralo až do rana bieleho. Niektorí nespali vôbec a niektorí sme sa aj troška vyspali.

J Ráno sme pogúľali očami a 10.00 sme vyrazili domov. Pridal sa k nám aj náš Miro a tak bolo veselo. Z Homoly už bol pekný výhľad. Cestou sme sa zastavili na búde T.O. Dolina, kde sme pozdravili kamarátov a fujázzz domov... a o 17.30hod. sme boli už u nás na búde.

Ahoj  Jano z Lodenice Gidra

nádherná huba syrovec ...teraz ktorá?

Rowersácke denné hry

streľba z praku/fundy/                    Dekomlát                           hod polienkom na diaľku